A W A K dan S A Y A


Sekarang AWAK dah sombong dengan SAYA
Dulu AWAK selalu cari SAYA time susah & senang

Sekarang AWAK dah lupa SAYA masih wujud
Dulu AWAK dan SAYA setia bersama

Sekarang AWAK dah jauh dengan SAYA
Dulu AWAK akan selalu contect SAYA walaupun jauh

Sekarang AWAK dah temui kebahagiaan dan lupakan SAYA
Dulu AWAK sedih, kecewa, sengsara SAYA sentiasa bersama

Sekarang AWAK mungkin dah x perlukan SAYA
Dulu AWAK hanya ada SAYA tuk meluahkan perasan

Sekarang AWAK dah cantik, famous, ramai kawan SAYA tak diperlukan
Dulu AWAK selalu diketepikan dan SAYA akan sentiasa bagi semangat

Sekarang SAYA doakan AWAK bahagia bersama si dia
Dulu SAYA nak tengok AWAK bahagia

Sekarang
|
|
AWAK BETUL² X PERLUKAN SAYA, SAYA SEDIA UNDUR DIRI DAN SEDAR DIRI SAYA BUKAN SIAPA².. AWAK TETAP SAHABAT TERBAIK SAYA DAN SAYA AMAT MENGHARGAI..


TAKE CARE

0 comments:

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP