STEAMBOAT- Makan sampai lebam



Assalamualaikum Kawan²..

Walaupun UNISEL bagi aku cuti sebulan tapi aku tetap sibuk dengan kerja part-time..  saja dari lepak kat rumah bangun lewat, makan, tengok tv, tidor n goyang kaki je.. better aku kerja kan kan kan! 

Tapi dipenghujung cuti nasib aku sempat gak jumpa my gurlprenz  yang segak.. kalau x berbakul² bomm atom aku kne kutip..

Disebabkan janji² manisnya untuk belanja aku makan dengan hasil titik peluh dia sendiri.. maka tertunailah hajatnya.. ceeehh... bak katanya “aku nie kalau da janji nk belanja org, lagu mno pun aq mesti kne blajo gk, klu dop x sedak nk duduk..” waahhh... hebat!

Menikmati Steamboat

chef yuyu HUSNA.. yang pakar dalam masakan sibuk sediakan juadah untuk PAPA & MAMA.. ciri² anak mithali nie.. uuyukkkk!!

Malam tu memang byk sgt kami tibai.. orang yang duduk meja sebelah sampai naik hairan tengak makanan bukan main banyak 1 meja bulat untuk 8 orang boleh penuh hidangan padahal 3 orang makan je.. heemm de kami kisah, kami yang bayar OK..X perlu 5 minit sekali pandang ktorang.. kami NORMAL ok!

Makan puyer makan puyer makan..sampai orang yang datang selepas kitorang pun da blar tapi ktorang still lagi duk makan².. al-maklumlah hujan lagi syok duk bakar lauk pauk..

Tapi disebabkan aku da nak bertolak alik UNISEL pagi buta keesokan hari terpaksalah balik awal, kalau x mahu sampai tutup kedai kami duk makan.. anyway aku ucapkan TIMO KASIH BAYOK² TO MY GURLPRENZ sbb sudi belanja.. 

sorry pic blur, cameramen kami parkison.. hahahaahha
WE  BFF
TAKE CARE


0 comments:

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP